Kαλώς ορίσατε !

Η φιλοξενία κάποιου, είναι πράξη ιερή. Αλλά όπως έχει καθήκον ο οικοδεσπότης προς τον φιλοξενούμενο, έτσι έχει και ο φιλοξενούμενος προς τον οικοδεσπότη. Σε αυτήν την προσωπική σελίδα, σας ζητώ τρία πράγματα.

1) Δεν θα προσβάλει κανείς κανέναν. Το σχόλιο θα διαγραφεί αμέσως.
2) Υποστηρίξετε οτιδήποτε θέλετε, όσο ανατρεπτικό, ή ριζοσπαστικό είναι, αλλά με επιχειρήματα.

Σε αυτό τον χώρο, σκοπός μου είναι να ποτίσουμε το δέντρο της δημοκρατίας μας.
Τετάρτη 5 Μαΐου 2010



Χρόνια ατιμωρησία, χρόνια ασυδοσία, χρόνια ο συνδικαλισμός να είναι συνώνυμο του τραμπούκου,. Πέρυσι ο σύριζα ευλογούσε τα καΐκια που λεηλατούσαν και έκαιγαν την Αθήνα, το ΚΚΕ, φασιστικά με καδρόνια σαν μια άλλη χούντα του Στάλιν, προπηλακίζουν τουρίστες, κλείνουν θέατρα και ξενοδοχεία, φασιστικά και όντας μια γεμάτη κόμπλεξ μειοψηφία που θεωρεί ότι επειδή ο λαός δεν τους ψήφισε με το καλό, με το ξύλο και τον φασισμό θα επιβληθούν. Το κομματόσκυλα του ΠΑΣΟΚ, που την αληταμπουριά την έκαναν προσόν για βιογραφικό, που τόσα χρόνια με ψεύτικες ρητορείες το δίκιο του εργάτη, για τον σοσιαλισμό αγωνιζόμαστε σύντροφοι, και λοιπές μπούρδες, εγκαθίδρυσαν ανδρείκελα στις συνομοσπονδίες, με σκοπό να τους ανταμείψουν αν είναι υπάκουα σκυλάκια με βουλευτικές καρέκλες και υπουργικούς θώκους. Και τέλος φασιστάκια την ΝΔ, ψευτοεπαναστάτες του Κολωνακίου, λαμωγια του σαλονιού, είστε και εσείς συνένοχοι.

Έχω ένα γιο 23 μηνών, τον Νίκο μου, και θα ήθελα να του ζητήσω συγγνώμη, για την ξεφτιλισμένη Ελλάδα που θα του παραδώσω. Νικακι μου, φως μου συγγνώμη, ο πατέρας σου.

ΥΓ. μην βγει κανένα τομάρι και αρχίσει, προβοκάτσιες και λοιπές βλακείες…….







1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Λίγα λόγια στάρατα. Κουβέντες με "αλάτσι". Αν είχαμε τέτοιους στην Βουλή δεν θα έιχαμε πρόβλημα, είμαι σίγουρος.

Δημοσίευση σχολίου

Διαγωνισμός emallers.com

Οι επισκέψεις μας

Free Hit Counter

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Μοιραστείτε το...


Bookmark and Share

Εφημερίδες

Αρχειοθήκη ιστολογίου