Kαλώς ορίσατε !

Η φιλοξενία κάποιου, είναι πράξη ιερή. Αλλά όπως έχει καθήκον ο οικοδεσπότης προς τον φιλοξενούμενο, έτσι έχει και ο φιλοξενούμενος προς τον οικοδεσπότη. Σε αυτήν την προσωπική σελίδα, σας ζητώ τρία πράγματα.

1) Δεν θα προσβάλει κανείς κανέναν. Το σχόλιο θα διαγραφεί αμέσως.
2) Υποστηρίξετε οτιδήποτε θέλετε, όσο ανατρεπτικό, ή ριζοσπαστικό είναι, αλλά με επιχειρήματα.

Σε αυτό τον χώρο, σκοπός μου είναι να ποτίσουμε το δέντρο της δημοκρατίας μας.
Σάββατο 10 Απριλίου 2010
"Κλείδωσε" η οικονομική βοήθεια από την Ε.Ε. προς την Ελλάδα ενώ ένα ιδιότυπο θρίλερ παίζεται με το κόστος μιας έκτακτης χρηματοδότησης. Σημαντικό το ποσό του δανείου "για να σοκάρει τις αγορές", αναφέρει το Reuters. Την Παρασκευή αναμένονται οι επίσημες ανακοινώσεις από τους υπουργούς οικονομικών της ευρωζώνης.  

Ειδικότερα, επιτόκιο άνω του 6% θα επιβαρύνει την Ελλάδα από μια ενδεχόμενη έκτακτη χρηματοδότηση με βάση το μηχανισμό στήριξης της ευρωζώνης, μεταδίδει το Reuters επικαλούμενο πηγές εντός της Ε.Ε.

Μάλιστα, το ανωτέρω ποσοστό αφορά δανειοδότηση έως 3 ετών ενώ οι ίδιες πηγές ξεκαθαρίζουν ότι εάν η Ελλάδα ζητήσει δάνειο με ωρίμανση μεγαλύτερη της τριετίας, θα υποστεί «πέναλτι» 100 μονάδων βάσης ή 1% στο επιτόκιο. 
Σημειώνεται ότι νωρίτερα, οι ίδιες πηγές ανέφεραν ότι το επιτόκιο μιας έκτακτης δανειοδότησης της χώρας θα ήταν με όρους ΔΝΤ και θα ανερχόταν περίπου στο 5,01%. 

Οι πηγές του πρακτορείου σημειώνουν ότι η ομάδα εργασίας της Ε.Ε. αποτελούμενη από υφυπουργούς οικονομικών και στελέχη της ΕΚΤ που συνεδρίασε την Πέμπτη και την Παρασκευή δεν συζήτησε το ποσόν μιας έκτακτης δανειοδότησης της Ελλάδας. Ωστόσο, οι πηγές σημειώνουν χαρακτηριστικά ότι «το ποσό του δανείου που θα δοθεί στην Ελλάδα θα είναι μεγάλο, για να σοκάρει τις αγορές».

Οι ίδιες πηγές τονίζουν ότι η Ελλάδα ενδέχεται να μην ζητήσει άμεσα την κοινοτική βοήθεια, καθώς μπορεί να αναχρηματοδοτήσει το χρέος της τουλάχιστον για περίοδο 1-2 μηνών.

Εάν η Ελλάδα το ζητήσει, η αντίδραση των χωρών ευρωζώνης θα είναι άμεση, τονίζουν οι πηγές του Reuters, προσθέτοντας ότι οι υπουργοί οικονομικών της ευρωζώνης θα προχωρήσουν σε επίσημη ανακοίνωση για τους όρους δανεισμού της Ελλάδας την επόμενη Παρασκευή. 
Ωστόσο, η ανακοίνωση αυτή θα μπορούσε να δημοσιοποιηθεί και νωρίτερα, εάν η κατάσταση με το ελληνικό χρέος επιδεινωθεί περαιτέρω, αναφέρουν οι ίδιες πηγές.

---

Νωρίτερα, το euro2day, επικαλούμενο πληροφορίες του Reuters εντός της Ε.Ε., μετέδωσε ότι η Ελλάδα θα δανειστεί με επιτόκιο κοντά στο 5% από τον μηχανισμό στήριξης της Ε.Ε. και του ΔΝΤ, σύμφωνα με σχετική συμφωνία αξιωματούχων της ευρωζώνης.  

Ειδικότερα, όπως ανέφερε το πρακτορείο, οι οικονομικοί αξιωματούχοι της ευρωζώνης έφτασανσε συμφωνία για τους όρους ενός πιθανού δανεισμού της Ελλάδας. 

Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες του Reuters, τα δάνεια προς την Ελλάδα θα είναι «σχεδόν πανομοιότυπο αντίγραφο» των όρων του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.

Σύμφωνα με τις πηγές του πρακτορείου, οι όροι δανειοδότησης του ΔΝΤ περιλαμβάνουν «γιαδάνεια έως τριών ετών, το επιτόκιο SDR του ΔΝΤ συν 300 μονάδες βάσης συν 50 μον. βάσης προμήθεια

Σύμφωνα με το Reuters, το επιτόκιο Special Drawing Rights του ΔΝΤ ανέρχεται στις 151 μονάδες βάσης, με το συνολικό επιτόκιο μιας πιθανής δανειοδότησης της χώρας να προσδιορίζεται στο 5,01%*.  
Το συνολικό ποσό αλλά και η ωρίμανση μιας πιθανής χρηματοδότησης της χώρας θα εξαρτηθεί από τις ανάγκες της χώρας, σημειώνουν οι ίδιες πηγές, προσθέτοντας ότι η ΕΚΤ και η Κομισιόν θα αναλύσουν ένα ενδεχόμενο ελληνικό αίτημα και θα καθορίσουν το ποσό και την διάρκεια του δανείου.

Η ίδια πηγή περιέγραψε και τη διαδικασία στην οποία συμφώνησαν οι αξιωματούχοι. Σύμφωνα με αυτήν, η Ελλάδα θα πρέπει να δηλώσει ότι δεν έχει πρόσβαση σε χρηματοδότηση από τις αγορές, η Κομισιόν και η ΕΚΤ θα πρέπει να επιβεβαιώσουν ότι είναι όντως έτσι και να καθορίσουν το απαιτούμενο ποσό και την ωρίμανση του δανείου. Για την εκταμίευση του δανείου θα απαιτηθεί και η ομόφωνη απόφαση των χωρών της ευρωζώνης.

Οι όρους για το κόστος του ελληνικού δανεισμού συμφωνήθηκαν στα πλαίσια της συνεδρίασης των υφυπουργών Οικονομικών και στελεχών της ΕΚΤ στις Βρυξέλλες, σε προετοιμασία της υπουργικής συνόδου Ecofin την επόμενη εβδομάδα στη Μαδρίτη.

Σημειώνεται ότι τα SDR είναι τα ειδικά τραβηχτικά δικαιώματα των μελών του διεθνούς οργανισμού. Με τις τρέχουσες ισοτιμίες, ένα δολάριο ΗΠΑ αντιστοιχεί σε 0,659367 SDR
ενώ ένα ευρώ σε 0,8878 SDR.  

πηγη http://www.euro2day.gr
Παρασκευή 9 Απριλίου 2010
Public Information Notice (PIN) No. 09/100
August 6, 2009
On July 24, 2009, the Executive Board of the International Monetary Fund (IMF) concluded the Article IV Consultation with Greece.1
Background
After a decade of strong growth led by a domestic demand boom, Greece has started to feel the effects of the global downturn, although with some delay. Despite initial resilience partly explained by high wage growth and accelerated government spending, growth slowed substantially in early-2009. The main driving forces were lower investment and exports, destocking, and a decline in private consumption, as confidence and employment softened. With slower domestic demand and contracting imports, the external current account deficit started to narrow from a deficit of 14.4 percent in 2008.
The general government balance remains under pressure with revenue shortfalls and some additional expenditure, which the government is attempting to offset in part with consolidation measures and tax administration efforts. Despite spreads soaring in early 2009, the government quickly completed funding for the year and spreads are now easing again. However, the debt ratio is increasing quickly from already high levels.
Banks, which have retail-oriented business models and a large deposit base, have weathered well the first impact of the global crisis. The authorities were early to implement a valuable bank assistance package with capital injections, liquidity assistance, and funding guarantees, which bolstered confidence. However, banks’ operating environment remains difficult. Profitability is falling with higher funding costs, slower activity, and asset quality erosion in Greece and in Southeastern Europe. Bank capital is declining but has remained adequate. Reflecting higher risks and the difficult economic environment, rating agencies have downgraded several Greek banks.
High wage growth through 2009 reflects the implementation of previous wage agreements. With wage growth and inflation outpacing the euro average, competitiveness is further suffering and firms have turned to reducing overtime or cutting informal deals to lower costs. External competitiveness is also hindered by insufficient domestic competition in several sectors, high administrative costs, and inefficiencies.
Executive Board Assessment
Executive Directors welcomed the extended period of strong growth through 2008, which had significantly narrowed the gap in real per-capita income with the EU-15. At the same time, they noted that Greece’s large fiscal and external imbalances have made the economy vulnerable during the global downturn. They underscored the need to address the loss in competitiveness, which could lead the economy to face extended slow growth, especially if the external environment and global financial conditions were to remain weak. Directors emphasized the need to implement a comprehensive plan for fiscal consolidation and structural reform.
Directors observed that the banking system has weathered the global crisis well, even as it has felt the effects through higher funding costs, deleveraging, and asset-quality erosion. They welcomed the authorities’ timely bank assistance package and their intensified domestic and cross-border monitoring. They commended the recent stress tests, which suggest that the banking system has enough buffers to weather the expected slowdown. Nonetheless, as near-term operating conditions for banks remain challenging, Directors advised continued vigilance. The authorities should continue to strengthen their relationship with central banks and supervisory colleagues in Southeastern Europe countries, including by conducting joint crisis-management exercises. Directors supported the authorities’ intention, in case of systemic pressures, to seek market solutions first, and include clear exit strategies should public support for individual banks be required. Directors emphasized the need for banks to prepare for the unwinding of liquidity assistance from the ECB.
Directors emphasized that fiscal consolidation can no longer be postponed. The deficit-reducing measures of 2009 were in the right direction, and Directors called for further durable efforts to place the public debt on a sustainable downward path. They welcomed the measures to protect vulnerable groups, while encouraging the authorities to continue their income policies to help slow public wage and pension costs. Directors called for renewed efforts in social security reform, in light of the very high projected aging costs. They encouraged the authorities to discuss a clear fiscal strategy with the public and provide monitorable objectives to anchor confidence.
Directors noted the staff’s finding that the real exchange rate has appreciated, resulting in significantly reduced competitiveness. While observing that the estimate should be interpreted carefully, Directors underscored the urgency of structural reform, in particular in public administration, public enterprises, and product and labor markets. They called for streamlining the public sector, further reducing administrative burdens, liberalizing network industries, and implementing the EU Services Directive. Labor reforms aimed at lowering unit labor costs and increasing employment—supported by agreements among employers, unions, and the public sector—will also be critical. Directors encouraged the authorities to strengthen their relationship with social partners to forge buy-in and stronger ownership of the structural agenda. They encouraged the authorities to strengthen official statistics and to publish more high-quality data to facilitate monitoring, analysis, and policy making.
Greece: Selected Economic Indicators, 2005–0


2005
2006
2007
2008
2009 1/

Real economy (change in percent)





Real GDP
2.9
4.5
4.0
2.9
-1.7
Domestic demand
2.1
4.7
5.1
0.7
-2.5
HICP (average)
3.5
3.3
3.0
4.2
1.1
Unemployment rate (in percent)
9.9
8.9
8.3
7.6
9.5
Public finance (general government; in percent of GDP) 2/





Overall balance
-5.1
-2.8
-3.6
-5.0
-5.9
Primary balance
-0.7
1.3
0.5
-0.7
-1.2
Gross debt
98.8
95.9
94.8
97.6
108.5
Interest rates 3/





Long-term lending interest rate
5.8
6.3
7.2
7.2
6.4
Government bond yield
3.6
4.1
4.5
4.8
5.2
Balance of payments (in percent of GDP)





Trade balance
-6.2
-9.4
-10.9
-11.1
-7.8
Current account
-7.5
-11.1
-14.1
-14.4
-10.9
Fund position (as of May 31, 2009)





Holdings of currency (in percent of quota)




81.2
Holdings of SDRs (in percent of allocation)




14.8
Quota (in millions of SDR)




823.0
Exchange rate 4/





Exchange rate regime
Euro Area Member
Present rate (July 9, 2009)
US$ 1.4026 per euro
Nominal effective rate (2000 = 100)
109.4
111.4
113.9
115.7
115.3
Real effective rate (2000 = 100)
113.1
115.8
118.7
120.4
120.2

Sources: National Statistical Service; Ministry of Economy and Finance; Bank of Greece; and IMF staff estimates. 1/ Data for 2009 are projections. 2/ Includes measures announced by the Minister on June 25, 2009, subsequently to the mission. 3/ Data for 2009 are as of April. 4/ Data for 2009 are as of May.


1 Under Article IV of the IMF's Articles of Agreement, the IMF holds bilateral discussions with members, usually every year. A staff team visits the country, collects economic and financial information, and discusses with officials the country's economic developments and policies. On return to headquarters, the staff prepares a report, which forms the basis for discussion by the Executive Board. At the conclusion of the discussion, the Managing Director, as Chairman of the Board, summarizes the views of Executive Directors, and this summary is transmitted to the country's authorities.
Πέμπτη 8 Απριλίου 2010
Τα συνηθισμένα μέτρα που παίρνει το ΔΝΤ είναι.

· Υποτίμηση

· Οριζόντια μείωση εξόδων από 15 – 30%

· Καταργήσεις μισθών πλέων των 12. Λχ 13 & 14

· Μείωση συντάξεων

· Μείωση των μελλοντικών συντάξεων

· Αυξηση ΦΠΑ και ενοποίηση ΦΠΑ σε μια κατηγορία, ή μάξιμουμ 2 κατηγορίες.

· Απολύσεις ΔΥ

· Απελευθέρωση αγορών.

· Απελευθέρωση απολύσεων

· Καταργήσεις ΕΓΣΣΕ

· Απελευθέρωση εργασίας.

· Αυξήσεις φόρων σε ακίνητα, καύσιμα.

· Κλείσιμο οργανισμών του δημοσιου.

Τα παραπάνω είναι ορισμένα μέτρα που παίρνει το ΔΝΤ. Αυτά τα μέτρα που αναφέρω, ορισμένα τα έχουμε πάρει ήδη εμείς. Εγώ ρωτώ, αν καταφύγουμε στο ΔΝΤ και ζητήσει επιπλέον μέτρα, ποιος πολίτικος θα θέλει να τα αποφασίσει, εις βάρος των ψηφοφόρων του. Θα είναι πολιτική αυτοκτονία.

Άρα ή τα 2 μεγαλύτερα κόμματα θα ενωθούν και να τα εφαρμόσουν, έτσι ώστε οι εκατέρων παπουτσήδες να διαγραφούν χωρίς φόβο να πέσει η κυβέρνηση, ή πρέπει να τα εγκρίνει ο λαός. Παιδιά δεν είναι εύκολο νε πεις σε κάποιους ΔΥ, που διόρισες εσύ πριν κάποιο καιρό, απολύεστε. Άσε που στο βιογραφικό τους θα κρύψουν ότι ήταν ΔΥ γιατί οι επιχειρηματίες δεν θα θελήσουν να προσλάβουν κάποιον που την λούφα την είχε αναγάγει σε επιστήμη.
Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) είναι ένας διεθνής οργανισμός ο οποίος επιβλέπει το παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα παρακολουθώντας τις συναλλαγματικές ισοτιμίες και τα ισοζύγια πληρωμών και προσφέροντας οικονομική και τεχνική βοήθεια όταν του ζητηθεί. ΤΟ ΔΝΤ ιδρύθηκε το 1945 στην Ουάσιγκτον, με συμφωνία 39 χωρών. Έκτοτε αρκετές χώρες έχουν προστεθεί, και οι κυρίως πετρελαιοπαραγωγές χώρες, συνεισφέρουν αρκετά. Παράλληλα επενδύει τυχόν περίσσευσα, πχ σε χρυσό, και το ρευστοποιεί όταν κρίνει. Έδρα του Οργανισμού ορίσθηκε η Ουάσιγκτον ως πρωτεύουσα της χώρας με το μεγαλύτερο ποσοστό συμμετοχής.

Σκοπός του εν λόγω οργανισμού είναι η προώθηση της διεθνούς νομισματικής συνεργασίας μεταξύ των κρατών-μελών με ισόρροπη ανάπτυξη του διεθνούς εμπορίου

Η βασική αποστολή του ΔΝΤ είναι να παρέχει οικονομική βοήθεια σε χώρες που βρίσκονται σε πολύ δύσκολη οικονομική κατάσταση. Χώρες-μέλη που έχουν πρόβλημα με το ισοζύγιο πληρωμών μπορούν να ζητήσουν δάνεια ή/και διαχείριση της εθνικής τους οικονομίας. Σε ανταπόδοση, από τις χώρες αυτές απαιτείται συνήθως να προβούν σε μεταρρυθμίσεις (στις οποίες οι επικριτές αναφέρονται ειρωνικά ως "συναίνεση της Ουάσινγκτον"). Αυτές οι μεταρρυθμίσεις συνήθως απαιτούνται γιατί χώρες με σταθερά επιτόκια μπορούν να δημιουργήσουν οικονομικές, νομισματικές και πολιτικές πρακτικές οι οποίες να οδηγήσουν οι ίδιες το σύστημα σε κρίση. Για παράδειγμα, χώρες με τεράστια ελλείμματα προϋπολογισμού, ανεξέλεγκτο πληθωρισμό, αυστηρό έλεγχο τιμών, ή ιδιαίτερα υπερτιμημένο ή υποτιμημένο νόμισμα διατρέχουν τον κίνδυνο να αντιμετωπίσουν στο μέλλον σοβαρό πρόβλημα με το ισοζύγιο πληρωμών.

Σύνηθες μέτρα που λαμβάνει το ΔΝΤ σε χώρες που συνάπτουν δάνεια με αυτό είναι πολύ σκληρά. Η αλήθεια όμως είναι ότι τα μέτρα του ΔΝΤ είναι πολύ πιο σκληρά από αυτά που πήρε η κυβέρνηση. Είναι μέτρα που θα οδηγήσουν στην άμεση απόλυση εκατοντάδων χιλιάδων δημοσίων υπαλλήλων, σε πώληση της ΔΕΗ, της ΕΥΔΑΠ, του ΟΣΕ και όλων των κρατικών επιχειρήσεων – ανεξάρτητα αν θεωρούνται στρατηγικής σημασίας ή όχι-, σε πώληση γής, κτηρίων και όλων των άλλων περιουσιακών στοιχείων, σε κατάργηση ίσως και του 13 ου μισθού, σε άμεσο άνοιγμα όλων των επαγγελμάτων, κλπ.

Παράλληλα το ΔΝΤ όταν συνάπτει δάνεια με μια χώρα, δεν εκταμιεύει όλο τα δάνειο σε μια δόση, άλλα η σταδιακή εκταμίευση, χρησιμοποιείται από τον οργανισμό, για να πιέζει την εν λόγο χώρα να εφαρμόσει τα μέτρα που προτείνει η τράπεζα.

Επέπλεαν μέτρα είναι η επαναδιαπραγμάτευση του χρέους, η υποτίμηση του νομίσματος, η σταθερή νομισματική σύνδεση του τοπικού νομίσματος με άλλο νόμισμα, πχ Αργεντινή, κλπ.
Τα πρέπανε είναι μια απλή εικόνα του τι είναι ΔΝΤ, πως κινείτε και τι μπορεί να επηρεάσει σε μια χώρα. Αν υποθέσουμε ότι η Ελλάδα, προσφύγει στο ΔΝΤ, αυτό απαραίτητα είναι αρνητικό γεγονός? Τα μέτρα που έχει πάρει η ελληνική κυβέρνηση είναι σίγουρα σκληρά, άλλα είναι αρκετά, ή το ΔΝΤ θα επέβαλε παραπάνω?

Νομίζω ότι στο στάδιο που ειμαστε, ο πρωθυπουργός οφείλει να κάνει το απλό. Προκήρυξη εκλογών, και να ζήτηση νωπή λαϊκή εντολή με σκοπό να καταφύγει στο ΔΝΤ αφού έχει προηγούμενος συζητήσει μαζί του. Αυτοί οι οροί που προτείνει το ΔΝΤ να παρουσιαστούν στον λαό, και να απαιτήσει μεγάλη πολυψήφια στην βουλή, με σκοπό να εφαρμόσει τους ορους του ΔΝΤ. Η ΕΕ μας γύρισε την πλάτη, και νομίζω ότι πλέων η χώρα μας να ζήτα ανταλλάγματα αν είναι να κάνει κάτι για την ΕΕ. Λχ να βάλει βέτο σε όλες τις χρηματοδοτήσεις χωρών που δεν είναι στην ΕΕ, με το σκεπτικό, να γυρίσει πλεονασματικός ο προϋπολογισμός της ΕΕ, και να επιστραφούν χρήματα στα κράτη μέλη που αυτήν την στιγμή όπως η Ελλάδα έχουν οικονομικά προβλήματα. Ενισχύσεις σε Τουρκία, Σκόπια, Α. Ευρώπη, κλπ, τέλος.
Τετάρτη 7 Απριλίου 2010
Αυτό που διακρίνω είναι ακόμα υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν πάρει χαμπάρι τι γίνεται.
Έχουμε πάρα πολλούς ΔΥ. Έχουμε πολλούς ΙΥ. Έχουμε πάρα πολλούς συνταξιούχους. Δεν έχουμε επιχειρηματίες. Με την υψηλή φορολογία, με τεραστία δικαιώματα από τους ελεγκτικούς μηχανισμούς του κράτους εις βάρος των επιχειρηματιών, πχ, όποιο έξοδο δεν είναι παραγωγικό προς την επιχείρηση συμφώνα με την κρίση του εφοριακού ρίχνετε το τιμολόγιο, άρα ή λαδώνεις και γίνεται αποδεκτό το έξοδο, ή δεν λαδώνεις και σε σκίζει ο κοπρίτης ΔΥ για να παραδειγματιστείς για το μέλλον.

Γνώμη μου, να βοηθήσουμε την ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας, τις ΜμΕ.

1. Τζίρο έως
• 200.000€ και 10% αυτου κέρδη 5% εφορία, φλατ.
• 200.000€ - 500,000€ και 10% αυτου κέρδη 10% εφορία, φλατ
• 500.000€ - 1.000.000€ και 10% αυτου κέρδη 12,5% εφορία, φλατ
• 1,000.000€ - 10,000,000€ και 10% αυτου κέρδη 15% εφορία, φλατ
• 10,000.000€ και 10% αυτου κέρδη 17,5% εφορία, φλατ
• Οι εισηγμένες 20%

2. Αν η Γερμανία με ΑΕΠ 1,8 τρις € και η Ελλάδα με 240 δις €, και η Ελλάδα υπολείπετε 30% στους μισθούς, συμφώνα με στοιχεία του 2008, αυτό αντικατοπτρίζει το πρόβλημα. Πρέπει να μειωθεί το κόστος ζωής και οι μισθοί ανάλογα. Κατάργηση των ΓΣΣΕ. Ο αρχικός μισθός στην Ελλάδα δεν μπορεί να είναι 1000€ μεικτά και στην Γερμανία, μια οικονομία 20 φόρες πιο δυνατή από την Ελλάδα 1300€.

Επενδύσεις, και φορολογικά κίνητρα. Οι κινέζοι του ΟΛΠ πήραν αφορολόγητο για 32 χρόνια.

3.
• Όσοι επενδύσουν από αύριο 1 εκ € κανένα φόρο, πλην ΦΠΑ για 5 χρόνια
• Όσοι επενδύσουν από αύριο 1 – 10 εκ € κανένα φόρο, πλην ΦΠΑ για 7 χρόνια
• Όσοι επενδύσουν από αύριο 10- 100 εκ € κανένα φόρο, πλην ΦΠΑ για 10 χρόνια
• Όσοι επενδύσουν από αύριο 100 εκ -1 δις € κανένα φόρο, πλην ΦΠΑ για 15 χρόνια
• Όσοι επενδύσουν από αύριο 1 – 10 δις € κανένα φόρο, πλην ΦΠΑ για 20 χρόνια
• Όσοι επενδύσουν από αύριο άνω των 10 δις € κανένα φόρο, πλην ΦΠΑ για 25 χρόνια

4. Άρση της μονιμότητας και αν ο πολίτης αποδείξει ότι ΔΥ δεν εργάζεται, απόλυση του ΔΥ.

5. Όσες ελλειμματικές δημοσιές εταιρείες υπάρχουν, ιδιωτικοποίηση, και απόλυση των ΔΥ

6. Σε όλες τις Δ. Υπηρεσίες, πλην ΥΠ Συμβουλίου, και συνεδριάσεις της ΤτΕ, και τουαλέτες και χειρουργεία , μπορεί πολίτης να κυκλοφορεί με καταγραφικά μέσα, χωρίς άδεια

Τέτοια μέτρα πρέπει να πάρουμε. Επίσης, πρέπει να αρχίσουμε το κάρφωμα επιχειρήσεων που κάνουν ατασθαλίες, οικονομικές, λογιστικές, εργατικές, οτιδήποτε είναι παράλογο, ή ασυνεπές, πχ άλλη τιμή στο ράφι και άλλη στο ταμείο, ο πολίτης θα εισπράττει 1% του προστίμου. Όλα τα αποδεικτικά στοιχεία είναι αποδεκτά, κάμερες, βίντεο. Αφού δεν φτιάχνει ο Έλληνας, ας δώσουμε οικονομικά κίνητρα στον έλληνα. Προϋπόθεση να είναι επώνυμη η καταγγελία. Εγώ θα την έστηνα σε συγκεκριμένους δρόμους που όλοι κάνουν παρανομίες και θα έβγαζα μεροκάματο χοντρό. Ή σκάφτατε έναν πολίτη στην Μύκονο ή στον Παρνασσό τι θα έβγαζε αν κατάγγελλε. Κίνητρα για εσοδα στο κράτος. Έχεις σε κάμερα ένα ΔΥ που λουφάρει, απόλυση. Έχεις πολίτικο που οδηγεί σε λεωφορειόδρομο, πρόστιμο ΚΟΚ.

Τέτοια μέτρα χρειαζόμαστε και άλλα τόσα.
Τρίτη 6 Απριλίου 2010
"Ζητήσω την βοήθειά σας , για τον γιο μου Άγγελο του οποίου το πρόβλημα σας περιγράφω παρακάτω.

Πρόκειται για ένα παιδί 13 ετών, το τέταρτο παιδί μου, που γεννήθηκε με σπαστική τετραπληγία, που όμως χάρη στην οικογενειακή αμέριστη αγάπη και φροντίδα συμμετέχει στην καθημερινότητα με ενδιαφέρον, , ασχολείται με υπολογιστή, αστειεύεται, θυμώνει, παίζει, έχει φίλους, είναι κοινωνικός, …μόνο που δεν αυτοεξυπηρετείται…

Το 2003 έκανε επεμβάσεις στην Αμερική, στη Βοστώνη, στο Children’ Hospital, επιμήκυνσης μυών, με απόλυτη επιτυχία, και στη συνέχεια πραγματοποιήθηκαν φυσιοθεραπείες στην Ελλάδα που δεν απέφεραν αποτέλεσμα. Επειδή, ως γνωστό, το κράτος πρόνοιας, σε τούτη τη χώρα απουσιάζει, κι επειδή εκ των πραγμάτων δεν εργάζομαι, ζούμε όλοι μαζί σε σπίτι που νοικιάζουμε, ενώ τα υπόλοιπα παιδιά μου μόλις ξεκίνησαν εργασία που ούτε καν αγγίζει το βασικό μισθό, είναι αδύνατο να φροντίσουμε την πορεία του Άγγελου . Αν η οικονομική μας κατάσταση το επέτρεπε, σήμερα θα περπατούσε.

Απευθύνομαι λοιπόν σε σας, με το θάρρος της μάνας, γιατί ο Άγγελος πρέπει να περπατήσει, ώστε να μπορέσει να χαρεί τη ζωή κι όταν εγώ «φύγω» μια μέρα να γνωρίζω πως το παιδί μου θα είναι σε θέση να αυτοεξυπηρετείται .

Ο χρόνος μας πιέζει πολύ επειδή ο Άγγελος μεγαλώνει και η θεραπείες αυτές έχουν ημερομηνία λήξης. Στις 16 Απριλίου ο Άγγελος θα εισαχθεί σε κέντρο αποκαταστάσεις στη Ζυρίχη αλλά η οικονομική αδυναμία να τον συνοδεύω δεν με αφήνει να αισιοδοξώ. Προκειμένου να ξεπεραστούν οι οικονομικές δυσκολίες προχώρησα στην έναρξη ενός λογαριασμού, ερανικού χαρακτήρα, με αριθ 65657589 στην Εμπορική Τράπεζα ζητώντας τη βοήθεια όλων σας.

Με την παρούσα επιστολή σας ζητώ να δημοσιοποιήσετε-μεταδώσετε την πληροφορία για την ύπαρξη του λογαριασμού καθώς και για το γεγονός ότι το Σαββατοκύριακο 27 Μαρτίου στην εκπομπή «ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ στη ΝΕΤ» (8.00 - 10.00 π μ) πραγματοποιήθηκε μαραθώνιος για τη συγκέντρωση χρημάτων.

Σας ευχαριστώ θερμά και είμαι στη διάθεσή σας για κάθε περαιτέρω πληροφορία

Η μητέρα του, Σπυριδούλα Καραχάλιου"

Νέα Σμύρνη

6948 354 149
Κυριακή 4 Απριλίου 2010
Όταν με φως τσ’ ανάστασης ανάψεις το κερί σου,
Κάθε αχτίνα μια χαρά να γίνει η ζωή σου.

Μανώλης εκ Κρήτης Ή κούρκουλος.
Χρόνια πολλά σε όλους, με υγεία και πολλά όνειρα!!!!

Διαγωνισμός emallers.com

Οι επισκέψεις μας

Free Hit Counter

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Μοιραστείτε το...


Bookmark and Share

Εφημερίδες