Kαλώς ορίσατε !

Η φιλοξενία κάποιου, είναι πράξη ιερή. Αλλά όπως έχει καθήκον ο οικοδεσπότης προς τον φιλοξενούμενο, έτσι έχει και ο φιλοξενούμενος προς τον οικοδεσπότη. Σε αυτήν την προσωπική σελίδα, σας ζητώ τρία πράγματα.

1) Δεν θα προσβάλει κανείς κανέναν. Το σχόλιο θα διαγραφεί αμέσως.
2) Υποστηρίξετε οτιδήποτε θέλετε, όσο ανατρεπτικό, ή ριζοσπαστικό είναι, αλλά με επιχειρήματα.

Σε αυτό τον χώρο, σκοπός μου είναι να ποτίσουμε το δέντρο της δημοκρατίας μας.
Τετάρτη 24 Μαρτίου 2010
Ο εισαγγελέας στη δίκη των Ζωνιανών έβγαλε λάδι και τους σαράντα δύο κατηγορουμένους για σωρεία αδικημάτων και κακουργημάτων. Είναι άραγε και τα Ζωνιανά «ευρωπαϊκό πρόβλημα» ή μήπως στη Δικαιοσύνη έχουν παρεισφρήσει πράκτορες της Μέρκελ για να εκθέσουν τη χώρα, ή η δικαιοσύνη στην Ελλάδα είναι θεόστραβη?

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτό το θέμα σχολίαζα και ‘γω φίλε προχθές με μια παρέα που τα λέγαμε γενικώς. Δεν ήμαστε χώρα αλλά ούτε και θα γίνουμε ποτέ.

Το έχω πάρει απόφαση. Θα μεγαλώσω το παιδί μου με τις αξίες και τις αρχές που έχω πάρει από την οικογένειά μου, λέγοντάς του βέβαια πως είναι τα πράγματα για τη ζούγκλα που επικρατεί και ο θεός βοηθός.

Και ελπίζω κάποια στιγμή να τα καταφέρω να ασχοληθώ με το εξωτερικό για δουλειές ( το παλεύω ) ή και να μείνω έξω.

Δεν υπάρχει έλεος φίλε σ’ αυτή τη κωλοχώρα. Δυστυχώς.

HLIAS_3

Ανώνυμος είπε...

Ηλία 3 έχεις 1000 δίκια,
αλλά επειδή έχω και εγώ παιδιά, σκάφτομαι αν με ρωτήσουν "γιατί και εμείς δεν συμπεριφερόμαστε έτσι, αφού όλοι αυτοί, οι μεγαλοσχημονες λαμωγαροι, δεν παθαίνουν τίποτα, αλλά αντιθέτως οι σωστοί και τίμιοι τα πληρώνουν όλα" με τι κουράγιο θα τους εξηγήσω πως δουλεύει η ελληνική δικαιοσύνη.

Ανώνυμος είπε...

Ηλία 3 έχεις 1000 δίκια,
αλλά επειδή έχω και εγώ παιδιά, σκάφτομαι αν με ρωτήσουν "γιατί και εμείς δεν συμπεριφερόμαστε έτσι, αφού όλοι αυτοί, οι μεγαλοσχημονες λαμωγαροι, δεν παθαίνουν τίποτα, αλλά αντιθέτως οι σωστοί και τίμιοι τα πληρώνουν όλα" με τι κουράγιο θα τους εξηγήσω πως δουλεύει η ελληνική δικαιοσύνη.

κουρκουλος είπε...

Ηλία 3 έχεις 1000 δίκια,
αλλά επειδή έχω και εγώ παιδιά, σκάφτομαι αν με ρωτήσουν "γιατί και εμείς δεν συμπεριφερόμαστε έτσι, αφού όλοι αυτοί, οι μεγαλοσχημονες λαμωγαροι, δεν παθαίνουν τίποτα, αλλά αντιθέτως οι σωστοί και τίμιοι τα πληρώνουν όλα" με τι κουράγιο θα τους εξηγήσω πως δουλεύει η ελληνική δικαιοσύνη.

Δημοσίευση σχολίου

Διαγωνισμός emallers.com

Οι επισκέψεις μας

Free Hit Counter

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Μοιραστείτε το...


Bookmark and Share

Εφημερίδες